Začněte rybařit s našimi výrobky!

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodu www.chcirybarit.cz

 

Prodávající (provozovatel a vlastník internetového obchodu) :

Mikša For Fishing s.r.o.

Chovatelská 307, 155 31 Praha 5 – Lipence

IČO : 02730545

DIČ : CZ02730545

Společnost vedena u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 223085

Tel. : +420727880253

e-mailová adresa : miksa@chcirybarit.cz

jednatel : Rubeš Pavel

 

Obchodní činnost :

Provozování internetového obchodu s rybářskými potřebami. Jejich nákup od výrobců a prodej konečnému uživateli nebo dalším obchodníkům.

 

Komunikační poplatky :

Provozovatel internetového obchodu www.chcirybarit.cz Rubeš Pavel se zavazuje, že náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby v případě internetového i telefonického připojení dle podmínek Vašeho operátora a nejsou účtovány žádné další poplatky.

Ceny :

Všechny ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (s DPH) a po potvrzení objednávky jsou pro obě strany závazné.

Ceny u jednotlivých výrobků mohou být upravovány v závislosti na cenách dodavatelů a bankovního kurzu naší měny k ostatním měnám.

Náklady na dodání :

Balné se neúčtuje.

Poštovné –  u objednávek do 3.000, - Kč je 130 Kč za balík do 15 kg

                      U objednávek nad 3,000, - Kč je zdarma

Balíky nad 15 kg jsou zpoplatněny dle sazebníku PPL nebo České pošty

Tyto ceny a podmínky platí pro doručení v rámci ČR. Dodání zásilky do zahraničí bude dohodnuto individuálně,

Způsob doručení je přepravní službou PPL – náš smluvní dopravce nebo Česká pošta

Než k vám přijede dodávka PPL budete kontaktován na vámi uvedeném telefonním čísle. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz

Kupní smlouva - objednávka :

Kupní smlouva vzniká okamžikem přijetí návrhu kupní smlouvy ze strany prodávajícího. Návrhem kupní smlouvy se rozumí objednávka kupujícího uskutečněná prostřednictvím internetového obchodu, telefonicky, osobně nebo písemně.

Po úspěšném dokončení Vašeho nákupu Vám bude obratem doručen automatický e-mail s potvrzením, že objednávka úspěšně dorazila

Potvrzením bude zaslaný e-mail o expedici zboží. Kupní smlouva vzniká samotným dodáním zboží.

Termín expedice zboží :

Pokud je zboží skladem je zasláno do 2 pracovních dnů

Pokud není skladem a je potřeba ho objednat u výrobce, doba dodání se prodlouží na 7 pracovních dní

Ve výjimečných případech může být doba dodání i delší – zboří není na skladě výrobce

Způsob platby:

Převodem peněz na náš účet

Hotově nebo kartou při převzetí zboží

Odstoupení od kupní smlouvy :

Spotřebitel má dle § 53 odst.7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží bez udání důvodu vrátit a to do 14 dní od dada převzetí zboží.

V této lhůtě je možné zboží vrátit osobně nebo zaslat na adresu této společnosti. Zboží vracejte s kompletním zakoupeným příslušenstvím a pokud možno v původním obalu a nesmí jevit známky užívání. Jestliže zboží splňuje podmínky pro vrácení v zákonné lhůtě, budou vám ihned vráceny peníze. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku – taková zásilka nebude přijata.

Záruční doba :

Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevtahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným používáním výrobku, nesprávnou manipulací a nesprávným skladováním

Reklamační řád :

Pokud dojde k závadě na zboží v době záruční doby, má právo kupující zboží reklamovat a to bez odkladu po zjištění závady. Spolu s reklamovaným zbožím je nutno dodat kopii faktury, stručný popis závady a záruční list. Bez kopie faktury není možné reklamaci vyřídit.

Reklamované zboží je nutno doručit na adresu :

Mikša For Fishing s.r.o., Chovatelská 307, 15531 Praha 5

Reklamace je řešena dle platných norem a předpisů v době reklamace

Reklamovat nelze zboží opotřebené nesprávným používáním nebo špatným skladováním.

Vyjádření výrobce k reklamaci je v případě neuznání reklamace směrodatné pro vyřízení reklamace. Reklamace je řešena do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Dopravu reklamovaného zboží k nám si zákazník volí dle svého uvážení a hradí reklamující (zákazník). V případě vyřízení reklamace Vám zásilku od nás odešleme na naše náklady. V případě, že zákazník nesouhlasí s vyřízením reklamace a zboží nám zašle zpět, další náklady jsou reklamujícímu sčítány a fakturovány. V případě neuhrazení pohledávky k datu splatnosti mohou být postoupeny k vymáháním třetím stranám.

V případě vratky peněz je zákazník vyzván e-mailem k zaslání čísla účtu, na který je poukázána částka za vrácené zboží, pokud není dohodnuto jinak.  Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 30 dnů

V případě rozbalení zboží a zjištěné závady způsobené dopravou je zákazník povinen tuto skutečnost nahlásit nejbližšímu depu PPL (kontakty naleznete na www.ppl.cz po zadání vašeho PSČ)  a sepsat s přepravcem zápis o škodě.

Ochrana osobních dat

Pavel Rubeš jako provozovatel internetového obchodu www.chcirybarit.cz tímto prohlašuje a zavazuje se, že svěřené osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkající se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání) a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu www.chcirybarit.cz . Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.